Aerobní kapacita plic – každá fyzická námaha se počítá a kapacita plic se zvětšuje i v pokročilém věku, jestliže je zatěžujeme. Lepší dýchání znamená také více kyslíku pro tělesné tkáně, tedy orgány, svaly, pokožku, ale i vlasy a nehty. Všechno souvisí se vším a bez pohybu člověk rychleji stárne a degeneruje.

skoky

Cholesterol a krevní tlak – o neblahém vlivu cholesterolu toho již bylo napsáno mnoho. Stačí vyslovit výraz „špatný cholesterol“ a lidé jsou si dobře vědomi, co to znamená. Problém však nastává ve chvíli, kdy je nutné odhalit příčinu a napravovat chyby. Třemi hlavními složkami jsou výživa, dostatek odpočinku a redukce stresu a pohyb. Ne každé cvičení je však optimální, mnohé sporty přetěžují pohybový aparát a lidé je vydrží provozovat jen krátce. Skákání na trampolínách je ideální způsob, jak si udržet fyzickou kondici i bez větší námahy, posiluje srdeční činnost a podporuje transport vápníku tam, kam patří. Aby se neusazoval v cévách, však musíte mít dostatek vitamínu K2 a vitamínu D.

Zábava – trampolíny https://www.beanbag.cz/trampolina-305cm si lidé pořizují nejen pro udržení tělesné kondice, ale především pro zábavu. Nejsou to tedy jen mučidla, na která vstupujeme, abychom vypotili litry tekutiny, shodili tuk na břiše a stehnech a nabrali svalovou hmotu. Tento přístup také mění názor na celou věc a příkladem v tomto počínání nám mohou být naše vlastní děti. Ty nám jasně naznačují, že bychom se měli uvolnit, být více spontánní a otevření, více si hrát a komunikovat mezi sebou. Paradoxně nás totiž moderní komunikační nástroje okrádají o to podstatné, o přirozenou radost ze sdílení svých názorů s druhými lidmi, o vnímání srdcem.

zahradní trampolín

Zlepšení nálady– stres je moderním strašákem, který obchází svět, a jestliže mu nebudeme čelit, může nás pohltit a zavalit depresemi. Přetížený organismus nedokáže stresu dlouho vzdorovat, jestliže nemá nějaký přetlakový ventil.

Trampolína 305 cm jako ideální pomůcka pro tělesnou a duševní svěžest
4.3 (85.71%)14